Často kladené otázky
Doprava
Zboží si můžeme vyzvednout na našich prodejnách nebo využít dopravu Zásilkovny, DPD, či GLS (pouze ČR).
Při osobní odběru na prodejně je doprava zcela zdarma.
Při doručení přes Zásilkovnu zaplatíte 75 Kč (Slovensko 4€)
Přes DPD 90 Kč (Slovensko 7€)
GLS 85 Kč
Ovšem při nákupu nad 2 000 Kč máte dopravu zdarma při jakékoli možnosti dopravy.
Dodací lhůta se odvíjí od zvoleného dopravce a aktuální situace. Většinou v řádu jednotek pracovních dní. Po přidání zboží do košíku se vám zobrazí nejzazší datum doručení.
Standardně doručujeme na území České republiky a Slovenska.
Platba
Za svou objednávku můžete zaplatit kartou online přes platební bránu, převodem, při osobním odběru na prodejně hotově a s využitím dopravní služby i dobírkou.
Při doručení na území ČR lze platit pouze v CZK a na Slovensku pouze v EUR.
Vrácení, reklamace
FORMULÁŘ PRO VÝMĚNU NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ ke stažení
(vytištěná verze není nutná, obsah formuláře můžete přepsat na papír)
-
Zásilkovna
-
Zásilku můžete pomocí zásilkovny odeslat přímo na naši prodejnu -JONAP – výroba obuvi s.r.o. 783 97 PASEKA 329
nebo na místní pobočku zásilkovny na adrese Paseka 27. -
Do balíku vložte formulář pro vrácení nebo reklamaci zboží, balík vhodně zabalte.
-
-
na prodejně
-
Vyplňte formulář pro vrácení nebo výměnu zboží a balík vhodně zabalte. Balík odevzdejte na naší prodejně - JONAP – 783 97 PASEKA 329
-
Objednávka
Máte-li jakýkoliv dotaz ohledně své objednávky, neváhejte nás kontaktovat na naší emailové adrese obchod@jonap.cz nebo na telefonním čísle +420 734 521 785
Chcete-li stornovat svou objednávku, neváhejte nás kontaktovat na naší emailové adrese obchod@jonap.cz nebo na telefonním čísle +420 734 521 785